Smartphone en tablet reparaties in Sittard
Steenweg 80
6131 BH Sittard
+(31) 046 85 00 652
info@mobilerepairsolutions.nl
http://beeg.watch
https://maturetube.cc

Vaak gestelde vragen

Meestal wel. Het is immers zaak dat u weer snel bereikbaar bent. Per reparatie hebben we op deze website aangegeven hoeveel tijd we ongeveer nodig hebben. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

U kunt hier in de winkel wachten, met een kop koffie of thee binnen handbereik.

Op de website staat per reparatie aangegeven hoeveel tijd we ongeveer nodig hebben. Meestal is dat rond de 30 à 45 minuten. Komt u aan het eind van de dag, dan kan het zijn dat u uw toestel pas de volgende dag op kunt halen.

Wij proberen altijd uw toestel z.s.m. te repareren, echter kan het soms voorkomen dat het drukker is als normaal. Hierdoor kunnen de reparatie tijden iets uitlopen. Vraag in onze winkel naar de wachttijd, zodat u niet voor verassingen komt te staan.

Als u uw toestel opstuurt, wordt deze direct na reparatie en ontvangst van de betaling retour gezonden.

U kunt bij Mobilerepairsolutions pinnen of contant betalen.
Wij accepteren géén Credit Card betalingen!

Betaalmogelijkheden?

Op de website kunt u afrekenen met iDEAL of overboeken.
U kunt er ook voor kiezen te betalen als u uw toestel afhaalt.
In de winkel kunt u contant of met PIN betalen.

Als u uw kapotte toestel op wilt sturen, kunt u het het best in een stevig, kartonnen doosje verpakken en de lege ruimte opvullen met plastic of papier. Wij adviseren u het pakje vanuit Nederland aangetekend op te sturen via Post NL.

Wilt u om welke reden dan ook een pakketje retour zenden, neem u dan altijd eerst contact op! Dat kan zowel telefonisch als per e-mail. U hoort dan hoe u de zending het best terug kunt sturen.

Als u wilt weten wat de status van uw order is, kunt u contact met ons opnemen.

Hoewel we ons uiterste best doen kwaliteit te leveren, kan het zijn dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons dan weten; zo kunnen we onze service verbeteren!

Stuur uw klacht per e-mail naar: info@mobilerepairsolutions.nl. We handelen uw klacht binnen 24 uur af.

Mobilerepairsolutions gaat vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Deze worden niet aan derden verstrekt.

Het kan gebeuren dat een onderdeel na reparatie toch een defect vertoont. Daarom bieden we altijd 6 maanden garantie op de reparatie. In onze algemene voorwaarden vindt u hier meer informatie over.

Dus: heb u een probleem ná de reparatie? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.

U kunt vlakbij de winkel parkeren, op het parkeerterrein Steenweg.

Tips – als uw toestel nat of vochtig is geworden

Zet uw toestel meteen uit! Pas als u heel zeker weet dat het toestel van binnen en van buiten compleet droog is, zet u het weer aan.
Rijst trekt vocht aan. Leg uw toestel daarom een dag of twee in een bak met rijst.
Hebt u bovenstaande maatregelen getroffen? Neem dan contact met ons op om uw toestel te laten onderzoeken.

Veel aanbieders van smartphonereparaties gebruiken geen originele onderdelen, maar een goedkopere B-kwaliteit. Hierdoor kunt u na verloop van tijd toch weer problemen krijgen met uw toestel.

Mobilerepairsolutions werkt wél met originele onderdelen! Mochten die niet voorradig zijn, dan gebruiken we uitsluitend onderdelen die wat kwaliteit betreft vergelijkbaar zijn met het origineel. Daarom kunnen we ook 6 maanden garantie bieden op de reparatie.

Onze reparaties vallen buiten de Apple-garantie. Als u ons een reparatie laat uitvoeren, vervalt uw Apple-garantie officieel. Maar uw Apple-garantie vervalt sowieso als u uw toestel heeft laten vallen! Wij staan echter 100% achter onze diensten en bieden u daarom zelf een nieuwe garantie.

Heeft uw toestel waterschade, dan kunnen we onderzoeken of dit nog te repareren is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunnen we u een onderzoeksrapport leveren.

Wij werken met een No Cure No Pay concept (geen herstel = geen kosten) Als u na ons onderzoek vindt dat de reparatiekosten te hoog zijn, krijgt u uw toestel kosteloos retour. Hebt u het toestel naar ons opgestuurd, dan betaalt u alleen € 7,50 verzendkosten.

Alleen vochtschade-onderzoek vormt een uitzondering. Voor we dit onderzoek uitvoeren of we beginnen met de reparatie, ontvangt u altijd een heldere prijsopgave.

U kunt ons bereiken via het telefoonnummer: 046-8500652, of u kunt een mail sturen naar: info@mobilerepairsolutions.nl.

U vind meer informatie over ons bedrijf op deze pagina, of u kunt ons contactformulier invullen.